blue

be blue

blue

be blue

blue
>

آبی...یه رنگ پر از آرامش...پر از احساس...پر از زیبایی...پر از تو...مثل «دریا»...مثل «آسمان»...
پس به انتهای اقیانوس ها قدم بردار...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۲ ب.ظ

باب آخر...

وقتش رسید؛

انتظار زیادی کشیدم؛

آنقدر که دیگر دفترم پر شده از خاطرات پشت در ایستادن...

حرف های نگفته ام را گفتم ؛ اما نه به آنکسی که میخواستم...

گفتم،به آیینه ای کی روبه رویم بود.

گفتم،به آتشی که در وجودم بود.

گفتم،به هزار توی افکارم.

گفتم که شب هایم پر ستاره شوند؛

گفتم که روزهایم ابری شوند؛

گفتم که هوایم بارانی شود؛

همه اش خواسته های محال بود... 

رویاهایی که داشتم ، آرزوهایی که در آغوش گرفتم ، چتری که زیر باران بستم.

فهمیدم، دوستانم در خنجر زدن آنچنان مهارت داشتند که دشمنانم نداشتند؛

دشمنانم از جلو میزدند و دوستانم از عقب

هر چند به کام من انتظار کشیدن تلخ شد؛ قبل از اینکه آن در لعنتی باز شود ، لاکن ارزشش را داشت!

فهمیدم!

 آنکس که ، دست نیازمندی به سمتش با شرمساری دراز شده را دوست دارد؛ نه برای کمک کردن ، بلکه برای سیلی زدن به دستان سردش...

دیدن حقیقت تلخ تر از گفتن حرف هایم به خودم بود... و جالب اینجاست که تو چگونه به همه ی آنها دانایی! چقدر حقیقت دیده ای که اکنون این چنان خونسردی؟ تو خود نیز حقیقت هستی لاکن حقیقتی که نمیتوان نه دید و نه شنید.





rex#

  • BLUE WORLD

نظرات  (۵)

چقدر زیبا می نویسید!!

دلتون شاد
پاسخ:
این کاری بود از برادر عزیزم و اندکی تغییر توسط بنده :)
دل توهم شاد
گاهی آینه هم دلش نمی‌خواد بشنوه...
پاسخ:
و اونوقته که آدم تو اوج تنهایی «خود»ش غرق میشه!
حرف های نگفته ام را گفتم اما نه به آنکسی که میخواستم ... -__-
پاسخ:
همه چیز خیلی بهتر میشد اگر حرفهامون رو به کسی که میخواستیم میزدیم
درسته نمیشه خیلی کارارو کرد
اما هیچ چیز هم غیرممکن نیست!
  • کاکتوس هستم
  • قشنگ بود :)
    پاسخ:
    ممنونم که زمان گذاشتی مطالعه کردی :)
  • کاکتوس هستم
  • اول دیدم زدی باب اخر فک کردم پست اخرته..تعجب کردم بعد دیدم نه متنه :)
    خواهش.
    پاسخ:
    حالا حالا ها قراره تو بیان بمونم ؛)
    مگر اینکه بیرونم کنن دیگه :/

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی