blue

be blue

blue

be blue

blue
>

آبی...یه رنگ پر از آرامش...پر از احساس...پر از زیبایی...پر از تو...مثل «دریا»...مثل «آسمان»...
پس به انتهای اقیانوس ها قدم بردار...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

کمک...



سلام به همگی!

بچه ها نظرتون راجع به تحصیل در خارج از کشور چیه؟


ممنون میشم نظراتتونو بهم بگین :)

سپااااس فراوان


  • BLUE WORLD

نظرات  (۱۴)

عنوان رو که دیدم ترسیدم  ؟! :)

راستش نه تجربه اش رو داشتم و نه علاقه ای به تحصیل در خارج از کشور دارم .
پاسخ:
؛)
بازم ممنونم!
  • کاکتوس هستم
  • مخالفم .
    سخته دوری از خانواده..
    خیلی سخته الان متوجه نیستی ولی خانوادت داغون میشن اگه بری..
    چون یکی از فامیل های دورمون رفته خارج خانوادش همش گریه میکنن :(
    پاسخ:
    درسته سخته!
    ولی میدونی چقدر آینده ی بهتری برای خودت و خانوادت میسازی؟اینجوری به همه ی سختیاش می ارزه!
    آه عزیزم :(

  • کاکتوس هستم
  • خوب اینجا تلاش زیاد کن همینجا دانشگاه خوب قبول شی رشته خوب..
    ( گرچه اینجا هم خیلی سخته :( )
    سختی های اونجا رو اینجا تحمل کن..
    نرو تو رو خدا..خیلی اذیت میشه خانوادت .
    پاسخ:
    اما تلاش در اونجا نتایج بهتری داره.
    آره خب مسلما سخته!اما سیستم آموزشی اونجا هم مسلما میتونه بهتر باشه!
    سختی کشیدنی خوبه که نتیجش هم خوب باشه.چطور میتونم وژدان راحتی داشته باشم وقتی بلد نباشم کاریو درست و بدون ایراد انجام بدم؟نه اینکه نمیتونیا!نه!چون بلد نیستی!این واقعا ناراحت کنندست که سختی بکشی اما بلد نباشی!نتونی!نتونی به خودت افتخار کنی!
    اگر بخوام دکتر باشم نمیخوام دکتری باشم که کاریو میکنه که بقیه میکنن.باید کاریو کنم که بقیه نتونن. اونموقست که میتونم به خودم افتخار کنم
    ریسک بزرگیه!خیل خیلی بزرگ!اذیت میشن.اذیت میشم.اما وقتی بهم نگاه کنن چی؟ وقتی بتونی افتخارو از توی چشمهاشون ببینی؟اونموقست که به خودت میگی :آره!خودشه!
    و میتونی خودتو بغل کنی و برای خودت جشن بگیری!
    اگه امکانش از نظر مالی واستون هست  خیلی خوبه برید !!
    ولی خب همه شرایط رو در نظر بگیرید
    دلتون شاد
    پاسخ:
    این موردش یکم سخته اما غیرممکن هم نیست
    حتما!
    ممنونم
    دل توهم خیلی شاد
  • کاکتوس هستم
  • خوب چن سالته ابجی؟
    همینجا هم بمونی تلاش کنی موفق شی خدمت کنی خودش افتخاره :)
    پاسخ:
    15 سال ناقابل!
    اگر بخوام برم باید از الان برم که زبانمم تقویت کنم.زبانم همین الانم خوبه.درواقع مشکلی ندارم توی زبان.ولی توی محیط قرار گرفتن فرق داره
    خب اونو که خیلیای دیگه هم میتونن انجام بدن.عقیده دارم آدم هرچیزی بخواد بشه باید خوبشو بشه!مهندس بشه؟ خوبشو بشه
    دکتر بشه؟ خوبشو بشه
    گلفروش بشه؟خوبشو بشه!
  • کاکتوس هستم
  • ببین میخای تنها بری؟
    ینی خودت ..
    اخه ببین.. سخته اونجا..رفتار و فرم و فرهنگ و اخلاقای اونا متفاوته..
    شاید اذیت شی..
    جدا از اون..
    خانوادت ..خانوادت!!
    ببین من نمیدونم مادرت بهت وابستس یا ن ..ولی این فامیل ما..
    هرروز گریه میکنه مال بچش!
    هرروز..مهمونی ها کوفتش میشه..
    البته اون بچش موندنی شده خارج و سالی یه بار میاد..
    ولی در کل جوانب رو بسنج..
    اینجا هم میتونی از نوع خودت خاص شی..
    همین مهندس و دکتر شدن هم تلاش فراوون میخاد میخای خاص شی؟
    بخون انقدر بخون تا رتبه تک رقمی شی..
    بخون بخون تا تاب دانشگاهت شی..بعدشم بخون حسابی تلاش کن و بشی دکتر یا مهندس یا هرچی درجه یک شهرتون
    بازم خودت میدونی عزیزم :)
    پاسخ:
    با داداشم که ازم بزرگتره احتمالا
    باهاشون حرف زدم.مامانم میگه اذیت میشه اما بابام مخالفتی نداره.
    خیلی اذیته!نمیتونه بره باهاش زندگی کنه؟
    خاص بودن.ترجیح میدم مفید باشم.آدما چیزای خاصو میزارن تو ویترین و جلوشونو میگیرن.
    ممنونم بابت تمام کمکات.مطمئنا حرفات کمکم میکنه 
    خیلی ازت ممونم

    دنیای کامپیوتر:
    (حق با توئه.اگه شرایطش برای من پیش می اومد حتما میرفتم)
    پاسخ:
    امیدوارم به چیزی که میخوای برسی 
    هیچوقت دیر نیست
    امیدوارم در آینده بتونی
  • کاکتوس هستم
  • خوب وقتی دکنر یا مهندس درجه یک شهرت بشی مفید هستی دیگه :)
     امیدوارم هرچی که خیره و بهترینه واست رخ بده :))
     از ته قلبم موفق شدن و حال خوبت رو آرزو میکنم :))
    پاسخ:
    منم همینطور کاکتوس مهربوننننننن *-*
    آرزو های قشنگ برای تو ؛)
    سلام 
    بستگی به رشته و کشور مقصد داره 
    اگر دانشگاه خوبی باشه و مدرک معتبر داشته باشه چه بهتر 
    البته مراحل سختی داره چون بورس دولتی سخت داده میشه و به هزینه ی شخصی هم خیلی گرون میشه 
    ولی من خودم دوست دارم برم...یعنی دوست داشتم برم تا قبل از اینکه پاگیر شغل بشم
    چون به نظرم یه تجربه ی جدیده و باعث پختگی بیشتر می شه...
    با این حال فقط برای تحصیل رفتن رو دوست دارم نه برای موندن
    پاسخ:
    سلام :)
    اره هزینه شخصیش واقعا زیاده
    هنوزم دیر نیست!
    تجربه ی خوبیه.
    اره منم موندنو دوست ندارم.آدمای زیادی هستن که باعث شن نمونم!
    ممنونم *-*
    من الان به خاطر شغلم نمی تونم برم تعهد چند ساله دارم 
    خواهش^__^
    پاسخ:
    اها!موفق باشی عزیزم
  • دخی تهرونی😚😚
  • سلام
    اطلاعاتی ندارم:)
    پاسخ:
    سلاممممم
    ممنونم بابت نظرت ؛)
  • 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
  • بهتر از ایرانه ولی خوب سختیایه خودشو داره
    پاسخ:
    اره یکم سختیاش زیاده
    باید حتما یک پشتوانه داشته باشیم
    من درسم تموم شد میرم:)
    باید ببینی خودت واقعا چی میخای مهربون
    پاسخ:
    امیدوارم همیشه موفق باشی آیدا جونم!
    *-*
    راستش به نظرم برای رفتن یا باید قبل از شروع دبیرستان باشه یا بعد از گرفتن یه مدرک لیسانس  برای ادامه تحصیل 
    در این دو صورت واقعا عالیع
    پاسخ:
    درسته.
    ممنونم بابت نظرت :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی