blue

be blue

blue

be blue

blue
>

آبی...یه رنگ پر از آرامش...پر از احساس...پر از زیبایی...پر از تو...مثل «دریا»...مثل «آسمان»...
پس به انتهای اقیانوس ها قدم بردار...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

پیشنهاد...

سلام :)

میشه یه فیلم جالب پیشنهاد بدید؟

سپااااااس فراوان






به لطف همه ی شما من الان یک لیست از فیلمایی که ندیدم دارم!ازتون خیلی خیلی ممنونم :)

  • BLUE WORLD

نظرات  (۲۹)

نهنگ عنبر


پاسخ:
دیدیمش :(

سلام blue من:)))
Twilight رو نگاه کردی؟
تو سن تو قشنگه نگا کردنش تو سن بالا زیاد نمیچسبه:)
پاسخ:
سلام آیدا جونم *-*
بله بله مشاهده شده است
آره خوب بود
شهیبلشثاکلخ/غ صلثشص/لحهشث (این صدای خوناشمست مثلا:)
رجب؟
پاسخ:
به این فکر میکنم
نمیشه از تو هالیوود انتخاب کنی ؟
اکشن مثلا!
انیمه your name
the other woman
black swan و و و
خب خیلی زیادن ولی این سه تا خیلی خوبن
البته امیدوارم که ندیده باشین:)
پاسخ:
اولیه رو بهم گفته بودن ببینم ولی یادم رفته بود
خیلیی ممنونم *-*
اکشن :>(

چن سالته ؟
پاسخ:
15 :)

پس دیگه اکشن زیاد خوب نیشت براتون ترسناک چی

ولی جاسوس2015

یا بیبی درایور
پاسخ:
اکشن خیلیییییییی دیدم 
البته از سبکایی مثل داکتر استرنجم خوشم میاد
بیبی درایورو دیدم
اونو امتحان میکنم
ممنوننن :)
عزیزم:)

فیلم زیاد دیدم اما فک کنم توام دبده باشی بیشترشو؛ به ذهنم رسید باز بهت میگم:)
پاسخ:
مرسی آیدای مهرررربونم *-*
ارباب حلقه ها ؟

ترسناک هم it هست میتونید ببینید ولی درکل پیشنهاد میکنم ترسناک نبینید خوب نیست
پاسخ:
اصلا بهش علاقه ندارم!
اونم دیدم!اما ایت زیاد ترسناک نیست!the conjuring خیلی قشنگ بود!

نع خوشم امد کلا اهل فیلمی

100 درصد از من بیشتر فیلم دیدی

پاسخ:
آره خیلی دیدم!
فکر نکنم.هنوز عمرم کفاف نداده همرو ببینم!
منم یکی دوساله شاید فقط تابستونا فیلم ببینم اونم نه همیشه
پاسخ:
بعضی وقتا برای سرگرمی خوبه.اما خیلیاشون ارزش دیدنو نداره
 بنظرم فیلم رو هم نباید با دوبله دید
من کلا زیرنویس نگاه میکنم

دقیقا بعضی فیلما اصا به درد نمیخورن فقط اونایی که بازیگر معروف دارن

پاسخ:
اره اونجوریم خوبه
بنظرم به نویسندشونم بستگی داره
  • استاد بزرگ
  • سلام.
    فیلم که برا دیدن زیاده ولی من فیلم های

    میان ستاره ای (intrestillar)
    hangman 2017
    jigsaw 2017
    logan lucky 2017
    پیشنهاد میدم.
    بهتره دوبله فارسی ها شو ببینین (البته دوبله حرفه ای)
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم از پیشنهاداتتون.
    حتما :)

    کو حالا تا نویسنده

    من اصا نه کاری به کارگردان دارم نه نویسنده اسم بازیگراشونم نمیدونم فقط از رو عکس مث این پیرمرد پیرزنا تشخیص میدم
    پاسخ:
    خخخخخخ همونم خوبه
  • ❄️Ice girl❄️
  • من کلییی فیلم خوب میشناسم حالا ایرانی یا خارجی؟
    پاسخ:
    واو عالیه!
    ترجیحا خارجیا!
  • ❄️Ice girl❄️
  • اینه بغل
    خوب بد جلف
    ایتالیا ایتالیا
    دختر عمو و پسر عمو
    اپاندیس
    حریم شخصی
    سد معبر
    کمدی انسانی
    پاسخ:
    خیلی ازت ممنونم عزیزم *-*
  • ❄️Ice girl❄️

  • وقتی برگشتم
    صفر تا سکو
    پینوکیو عمو سردار و ریسس علی
    اشنوگل
    ثبت با سند برابر است
  • کاکتوس هستم
  • دیدم ولی پارسال دیدم :|
    دیگه همه فیلما یکنواخت شده :|
    پاسخ:
    ایرانیا آره
    اما هالیوود؟اوه نه!اونا هربار با فیلمشون شگفت زدمون میکنن ؛)
    سلام :)
    prestige
    dunkirk
    fault in our stars
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خیلی ممنونم :)

  • تسنیم زارعی
  • برادران گریمزبی

    از خنده روده بر میشی
    پاسخ:
    حتما میبینم :)
    خیلی ازت ممنونم
  • تسنیم زارعی
  • انگلیس
    2016
    دوبله هم هست
    پاسخ:
    چشم ؛)

    نمیدونم چی بگم :(
    پاسخ:
    منم نمیدونم اول کدوم یکی از پیشنهاداتو نگاه کنم ؛)
    از همه خیلی ممنونم!
    لیست فیلماتو به منم می‌دی؟
    پاسخ:
    حتما!
    برات توی خصوصی میفرستمشون 
    خوبه؟
    Life as we know
    la la land
    دوتا فیلم با حس خوب :)
    پاسخ:
    دومیو دیدم اما اولیو حتما توی لیست میذارم ؛)
    خیلی ممنونم *-*
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • خاطرات یک خون اشام .............. د ومپایر دایرز
    پاسخ:
    واو این ومپایراییا خیلی خوبه!
    حتما میبینم *-*

    اینام خوبن:
    Fight club
    The dark knight
    Life is beautiful
    Forrest gump
    Up
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنونم :)
    Up رو خیلی دوست داشتم!
    فراماشین :)
    پاسخ:
    حتما ؛)
    ممنووووون
    لطف می کنی
    پاسخ:
    *-*
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • اوهوم حتما ببین فقط یکم طولانیه .. سریاله
    پاسخ:
    حتمااااا ؛)

  • دانیال دهقانیان
  • گناه اصلی
    پاسخ:
    ممنونم ؛)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی