blue

be blue

blue

be blue

blue
>

آبی...یه رنگ پر از آرامش...پر از احساس...پر از زیبایی...پر از تو...مثل «دریا»...مثل «آسمان»...
پس به انتهای اقیانوس ها قدم بردار...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ

تفاوت غمگین ها...

- شنیدی که میگن آدما دو دسته ان 

یکی غمگینه ، اون یکی هم که خیلی خیلی غمگینه !

+  فرقشون چیه؟ 

- فرقشون اینه دومی دیگه اشکی نداره 




five#

  • BLUE WORLD

نظرات  (۱۴)

نه فرقشون تو غمشون
پاسخ:
اما مقدار ریزش اشکاشونم باعث فرقشون میشه ها
واقعاً گریه بر هردرد بی درمان دواست ...
پاسخ:
گریه...نظرتون قابل احترامه اما من موافق نیستم
درسته ممکنه آدمو تا حدودی خالی کنه
اما دوا نیست

تازه به احساسات افرادم بستگی داره

یکی با یه غم کوچیک کلی گریه میکنه ولی یکی دیگه با یه غم خیلی بزرگتر حتی چشماشم پر اشک نمیشه
پاسخ:
فکر کنم باید اضافه کنیم به قدرتشون و میزان تحملشونه

گریه هم یه روزی ادما رو ترک میکنه:)
من منتظر اون روزم
پاسخ:
اما اگر ترکمون کنه چطوری میتونیم بعضی از احساساتمونو بروز بدیم؟
  • سید مقدام حیدری
  • سلام
    تا حدودی درسته حرفتون
    مثلا تجربه شده که آدمهای افسرده غمگین بی حال بی نشاط نمی تونن تو هیئت برای امام حسین (ع) گریه کنن.
    گریه برای امام حسین (ع) آدم سرحال با نشاط میخواد.
    پاسخ:
    سلام
    بله :)
    به نظر من خیلی احساسات قابل بروز نیستن
    ینی هرچی بروزشون ندیم برای خودمون بهتره:)
    پاسخ:
    درسته
    اما باید با خود درونمون راحت باشیم
    وقتی یاد بگیریم خودمونو بغل کنیم؛گریه چه اشکالی داره؟
    بنظرم یه وقتایی واقعا لازمه
    اون لبخندای بعدش خیلی شیرین و دلچسبن :) نه؟
    به قدرتشون بستگی نداره

    به احساسشون چون یه عده هستن با احساس یه عده هم بی احساس
    پاسخ:
    اینم حرفیه اما مگه میشه کسی احساس نداشته باشه!بالاخره یه جایی تو ی لحظه ی حسی ممکنه پیدا کنن دیگه

    اره جلادا مثلا
    پاسخ:
    خخخخخخخخ
    از کجا معلوم وقتی اینارو میکنن ته دلشون ی حسی نیست؟
    بزار جلاد شم بعد بت میگم
    اینم حرفیه:)

    اما میدونین چیه...من قوی بودن رو تو گریه نکردن میبینم شاید یکی دیگه دقیقا برعکس من توی گریه کردن ببینتش:)

    اتفاقا به مان راجب با خود مهربان باشیم نوشتم
    اسمش دختر کوچولوی من هست
    دوست داشتین میتونین بخونینش:)
    پاسخ:
    نظرت کاملا قابل احترامه ؛)
    حتما!
    ممنونم
    اگه احساس داشتن که اینکارو نمیکردن

    باشه حاظرم شرط ببندم حتی نمیتونی به کشتن یه نفرم فک کنی خخخخخخخخخ

    مثلا من وقتی به کشتن یه نفر دارم فک میکنم هیچ گونه چیزی مرا ازار نمیدهد
    پاسخ:
    شاید مجبورن!
    ترسناکه خو!ولی روح شدم ازین بدجنسا میشم.اولم میام براتو :/
    در موقعیتش که قرار گیری چیزهای زیادی احساسا خواهی کرد
    ولی خونریزی یکم چندش نی؟نمیشه خفش کنیم؟مثلا زیر آب 
    اونجوری دیگه شبیه فیلم هندیا میشه مورد قبول نیست خخخخ

    باید خون بریزی

    حالا اگه تونستی مارو خفه کنید
    پاسخ:
    تو نمیتونی روش مرگتو انتخاب کنی!هاهاهاهاها(ازین خنده شیطانیا مثلا :/ )
    خون مارمولک قبوله؟
    بله بله حتما 
    اره

    من مارمولک نخواستم تو فقط یه پشه یا یه سوکس بکش من قبولت دارم هاهاهاها
    پاسخ:
    اووووووووو پشه که خیلی کشتم
    سوسک...اوف با اون شاخکای بیریختش
    مارمولکم خو خیلی تکون میخوره اصن
    گزینه آسون تر نداری :/ ؟
    جز مورچه ها!اونا خیلی مظلومن
    ترجیح میدم دستتو به خون الوده نکنی
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخ
    *-*چ وبلاگ خفنی
    پاسخ:
    عزیززززززززدل من*-*
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی