blue

be blue

blue

be blue

blue
>

آبی...یه رنگ پر از آرامش...پر از احساس...پر از زیبایی...پر از تو...مثل «دریا»...مثل «آسمان»...
پس به انتهای اقیانوس ها قدم بردار...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۳ ب.ظ

ترفند باز کردن نوشابه بدون در باز کن

(:کاملا کاربردی و آسون:)

.

.

.

+ خیلی ممنونم از کمک همه ی دوستان برای آموزش آپلود فیلم:)

  • BLUE WORLD

نظرات  (۹)

  • آسـوکـآ آآ
  • واسه من باز نشد...
    پاسخ:
    درستش کردم:)
  • استاد بزرگ
  • خیلی جالب بود ...
    مخصوصا آخرش.
    ولی متاسفانه قابلیت پخش آنلاین نداشت ...
    برای قابلیت پخش آنلاین فرمت فایلتون باید mp4. باشه نه اینکه mp4.html.
    :)
    پاسخ:
    بالاخره آپ شد😂😂
    قابلیت پخش آنلاین نداشت؟چطوریه؟!

    سلام نمیشه دید کلیپ رو!!!

    دلتون شاد!!
    پاسخ:
    سلام پیتک.درستش کردم!بقیه دیدنش
    دل توهم خیلی خیلی شاد:)
  • علیرضا آهنی
  • خرابه
    پاسخ:
    درست شده.بقیه هم تونستن ببینن:)
  • 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
  • میکس ایز هنگینگ😂
    پاسخ:
    😂😂😂😂
    فیلم باز نمیشه
    پاسخ:
    درست شده عزیزم
  • ❤سیندرلا 😜😛😜
  • بازم برای من باز نمیشه:((
    پاسخ:
    نمیدونم چرا:(!خودمم وارد وب میشم میتونم ببینمش:(!شاید بخاطر مرورگرته!؟
  • ❤سیندرلا 😜😛😜
  • باز هم نشد با گوگل کروم و فایرفاکس هم امتحان کردم:((((
    پاسخ:
    نمیدونم چرا اینجوری میشه:(
    خودم برات تعریفش میکنم!اول دستمال میزاره رو درش و یه یخ میزاره روی دستماله!بعد با سشوار یخو آب میکنه و بعدش دستمالو جدا میکنه!بعدش با انگشت میزنه به درش که باز نمیشه:/در آخر یه آجر برمیداره میزنه بهش و بطریه شیشه ای خورد میشود:دی
  • ❤سیندرلا 😜😛😜
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    :))))))))))
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی